دل تنگم خدا جون چه کنم؟

 خدايا بيمناك و هراسانم

دلم تنگ ديدار است و سرگردان و حيران در اين خطه ی سولدوز.

بارالها مرا درياب كه تنها تو مي تواني.

نفسهايم ديگر به شماره افتاده اند؛

وليكن من هنوز اميد بازگشت به حيات دارم.

يا رئوف! چشمان باراني ام به تمناي مهر تو اينگونه مي بارد.

رسيدن به آرزوهاي ديرينه ام

از صفاي توچشمه سار اميد مي شود

و لبريز از شوق مي گردد.

دستانم را به سوي عشق ازلي و جاوداني ات

رو به سوي الرحمن و رحيميت

تا نهايت ندامت بالا مي برم ،

شايد نيم نگاهي بر پريشانيم نمايي

و پرده از غبار غم اين دل بزدايي.

آنگاه چون بلبلي كه سالها

در قفس نفس خويش زنداني هوي و هوس بوده

لحظه لحظه ي آزداي اين تنگناي نفرت از جدايي را جشن مي گيرم

و با تو عهد و پيمان مي بندم

كه تا آخرين نفس جز بر تو عاشق نگردم،

كه عاشق شدن بر غير از تو سزا نباشد.

مرا درياب اي بهترين مدد.

میدونم که خیلی مهربونی و منتظر ای ....

روی قبرم بنويسيد کبوتر شد و رفت
                                                                      زير باران غزلی خواند ، دلش تر شد و رفت
چه تفاوت که چه خورده است غم دل يا سم
                                                                        آنقدر غرق جنون بود که پر پر شد و رفت
روز ميلاد  ، همان روز که عاشق شده بود
                                                                            مرگ با لحظه ی ميلاد برابر شد و رفت
او کسی بود که از غرق شدن می ترسيد
                                                                               عاقبت روی تن ابر شناور شد و رفت
هر غروب از دل خورشيد گذر خواهد کرد
                                                                      پسری ساده که يک روز کبوتر شد و رفت

 

   

 

امشب بغض های تنهایی من دوباره می شکند

 

چشمانم بس که باریده تحمل نور مهتاب را هم ندارد

 

آخ که چقدر تنهایم...

 

دل بیچاره ام بس که سنگ صبورم بوده خرد شده

 

و انگشتانم بس که برایت نوشته خسته

 

روبروی آئینه نشسته ام... آیا این منم؟؟!!

 

شکسته...

 

دلتنگ...

 

تنها...

 

تو با من چه کردی؟

 

شاید این آخرین زمزمه های دلتنگی ام باشد

 

دیگر هیچ نخواهم گفت...

 

اما منتظرم...

 

انتظار دیدن دوباره تو برای من اکسیر زندگیست

 

پس برگرد...

 

عاشقانه برگرد

 

برای همیشه پیشم بمان