تقدیم به اون بیوفایی که .........................

      

                        

چقدر سخته تو چشاي کسي که تمام عشقت روازت

 

دزديده و به جاش يک زخم هميشه گي ، روقلبت هديه

 

 داده زل بزني به جاي اينکه لبريز کينه و نفرت شي

 

 حس کني که هنوز هم دوسش داري

 

 چقدر سخته دلت بخواد سر تو باز به ديواري تکيه بدي

 

 که يک بار زير آوار غرورش همه وجودت له شده

 

 چقدر سخته تو خيالت ساعت ها با هاش حرف

 

بزني اما وقتي ديديش هيچي جز سلام نتوني بگي

 

چقدر سخته وقتي پشتت بهشه دونه هاي اشک

 

گونه هاتو خيس کنه اما مجبور بشي بخندي تا نفهمه که

 

 ((هنوز هم دوسش داري))

 

چقدر سخته گل آرزو هاتو تو باغ ديگري ببيني و هزار

 

بار تو خودت بشکني و اونوقت آروم زير لب بگي

 

((  گل من باغچه نو مبارک ))

                                   

 

به قول یه دوست ....چتر براي چه .خيال كه خيس نميشه

هرچه آرزوي خوبه مال تو

 

هرچه که خاطره داري مال من

 

اون روزهاي عاشقانه مال تو

 

اين شب هاي بيقراري مال من

 

منم و حسرت با تو ما شدن

 

تويي و بدون من رها شدن

 

آخر غربت دنياست مگه نه

 

 

اول دو راهي آشنا شدن

 

تو نگاه آخر تو

 

آسمون خونه نشين بود

 

دلتو شکسته بودن

 

همه قصه همين بود

 

ميتونستم با تو باشم

 

مثل سايه مثل رويا

 

اما بيدارم و بي تو

 

مثل توتنهاي تنها

 

 

ميدونم كه تو هم مثل من تنها مي موني

شايد بدتر از من

چون من هنوزم تو دلم یکی رو دارم

اما تو......

 

 

                                     

خیلی ناقبله اما دستمو رد نکن.

 
        ببين كه چگونه لبهاي ساكتم در شهوت بوسيدن لبهاي معصوم تو سكوت كرده اند ،

                               

دارم می سوزم مثل چوب کبریت ای کاش .................

            

آي خدا دل گيرم ازت
آي زندگي سيرم ازت

آي زندگي ميميرم و

عمرم و ميگيرم ازت


چه اعتراف تلخيه
انگار رسيدم ته خط
وقت خلاصي از همه است
آي دنيا بيزارم ازت

                                     من گمان ميكردم
                            دوستي همچون فصلي سر سبز
                           چهار فصلش همه آراستگي است
                                     من چه ميدانستم
                              هيبت باد زمستاني هست!!
                                     من چه ميدانستم
                                سبزه ميپژمرد از بي آبي!!
                            سبزه يخ ميزند از سردي دي!!

                                       من چه ميدانستم
                             دل هر كس دل نيست!
                                       قلبها ز آهن و سنگ
                              قلبها بي خبر از عاطفه اند!!

 

ای خدا Hard دلم Format مکنFiled***** من را خالی از برکت مکن

Option
غم را خدايا On مکنFile***** اشکم را خدايا Run مکن

Delete
کن شاخه های غصه را****سردی و افسردگی هر سه را

Jumper
شادی بيا تا Set کنيم****سيستم اندوه را Reset کنيم

نام تو Password درهای بهشت****آدرس Email سايت سرنوشت

اي خدا روز ازل Cad داشتیMouse***** بود اما مگر Pad داشتی

که چنين طرح 3D مي زدی****طرح خود بر روی CD می زدی

تا نيفتد Bug در انديشه مان****تا که ويروسی نگردد ريشه مان

ای خدایا بهر ما ايمن فرست****بهر دلهای پر آتش Fan فرست

ای خدا حرف دلم با کی زنمHelp***** می خواهم که F1 می زنم